Музеј града Београда вас позива на Матине концерт баритона Гонгју Чена и пијанисте Владимира Шћепановића, у недељу 5. јуна 2022. године, у сали под сводовима Конака кнегиње Љубице, са почетком у 12 часова.
Гонгју Чен (Hongyu Chen), баритон (пореклом из Монголије), је усписао докторске академске студије соло певања на Факултету музичке уметности у Београду, у класи професора Николе Мијаиловића, октобра 2020. године. Победник је на многим интернационалним такмичењима соло певача, попут 55. Интернационалног такмичења „Anton Dvorak“, „Johanes Brahms“ (Аустрија), „Ada Sari“ (Пољска), „Josef Sinmandy“ (Мађарска), „Imrich Godin“ (Словачка), UPMCF (Француска), „JEJ Reszkov“ (Пољска) и„Chamber Opera Schloss Rheinsberg“ (Немачка). Наступао је у Франкфуртској опери, Бајројтском фестивалу „Haus Wahnfried“, Тиролском фестивалу, Народном позоришту у Вајмару, Театру у Лођу (Пољска) и Народном позоришту у Сегедину. Опсежни концертни ангажмани одвели су Хонгју Чена у неколико европских земаља, као и у Азију, и довели до сарадње са реномираним оркестрима, као што су немачка државна филхармонија „Rhineland-Palatinate“, Бранденбуршки државни оркестар, Прашка филхармонија, Национални оркестар Лорене. Сарађивао је са диригентима Christian Thielemann, Helmut Rilling, Gustav Kuhn, i Gyüdi Sandor. Од 2018. године у запослен је на Универзитету уметности Монголије у Кини, и на Универзитету у Сегедину, у Мађарској. Гостујући је професор на многим мастер курсевима у Кини и Европи.
Владимир Вања Шћепановић, пијаниста, завршио је мастер и специјалистичке студије клавира на Факултету музичке уметности у Београду, са највећим успехом. На поменутом факултету, 2019. године, одбранио је докторски уметнички пројекат под насловом „Синестезија и улога боја у обликовању интерпретације у камерном делу Квартет за крај времена Оливијеa Месијана“, и тиме стекао титулу доктора уметности. Запослен је на Факултету уметности, Универзитета у Приштини, у звању уметничког сарадника. Одржао је велики број целовечерњих концерата са капиталним делима композитора од барока до 21. века, као и велики број концерата са премијерно изведеним делима српских, италијанских, словеначких, америчких и јерменских композитора. Наступао је у Србији, Црној Гори, Словенији, Републици Српској, Хрватској, Италији, Француској и Канади. Посебан део његовог концертног репетоара чине дела домаћих аутора, која је изводио за соло клавир и у различитим саставима као што су кларинетски трио са ансамблом Аратос Трио, дела за виолину и клавир, пиколо флауту и клавир, дела за два клавира и клавир четвороручно, обоу и клавир, хорну и клавир итд. Током 2021. године са пиколисткињом Сњежаном Павићевић снимио је компакт диск са делима за пиколо и клавир српских композитора, под називом Perspecctives. Полазник је бројних мајсторских курсева клавира, од којих се издвајају трогодишње мајсторске радионице клавира код пијанисте и професора Владимира Овчиникова (Конзерваторијум Московске државе Чајковски, Русија), као и еминентних клавирских педагога, као што су: Wei-Yi Yang (САД), Alberto Portugheis (Енглеска), Владимир Крпан (Хрватска), Kyoko Hashimoto (Јапан). 2019. и 2020. године био је клавирски сарадник на Музичком фестивалу АРЛЕМ, за мајсторске радионице виолончелисте Стевана Попова (Школа за музику и драму Гилдхол, Енглеска).
Програм